Športne novice

Torej, včerajšni Vršič je odneslno slabo vreme. Letos sm prijavo spustila, zaradi fax zaključnih obveznosti. Ampak ker je prestavljen lahko še vedno stisnem prijavo. Vršič je supr luštn zaključek kolesarske sezone. Lani sem ga speljala odlično, letos bi popravljala svoj lanski rezultat. Nja...mogoče drugo leto.

20.9 se obeta Euromarathon Koper - Milje. Prijavljena na štafeto 10,5 - 10,5 km. Tek me je letos pozaugal v svoje čare in tekaški dogodki so nekak test svojih priprav. Testiranje lastne psihe in telesnih naporov. Med drugim zaenkrat vodi nočna 10ka, super lušten tek.
Odbojka se končuje, temperature padajo in dan se krajša. Badminton sezona trka na vrata, kdo bo letošnji grandmaster in kam na lestvico sem bom zavihtela jaz? Stay tunned:)
Vpisana v fitness, da bom lahko ne glede na napovedi g.Tronteljna trenirala. Bazen v Kranju je v pogonu in en dva tri bodo zrihtane tudi smučke.
Obeta se še nek dopust na Sardiniji, na blef, avto in gasa.
Regrets? Poletje je bilo super, stauhanih zakladov je dovolj,vendar...Bovec je spet ostal neobiskan, veslanje ni bilo realizirano.
Cilji za naprej? uf hahaha ciljev več kot denarja, zaenkrat le to, da naslednje leto sfuramo kak mini triatlon in spomladi opravim tečaj potaplanja.
Presek koncan, z vami sem bila Anya...če ma kdo kašne fajn plane pa naj me kar kontaktira, sport=fun:)))

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža