Let`s get this party started

Zadnjič sem igrala beach volley pred 1.majem. In nato je vse do tega tedna padal dež. Morda je posijal kak žarek sonca, vendar je še vedno bilo mokro in mraz. Tudi ta ponedeljek. Vendar je nato cela dva dni sijalo sonce. Človek že pozabi na to rumeno kuglo. Edina stvar, ki me je ta mesec spominjala na sonce je naša registracijska konzola, ki mi pri prihodu/odhodu napiše *sunshine*. :) No stvar se obrača na bolje. V sredo sem bila vabljena na dvoransko odbojko, kamor sem šla (priznam) s tremo. Ampak brez potrebe, saj je bila igra super. Včeraj pa smo, kljub omahovanju in začudenim pogledom v nebo, odigrali beach. Odlična ekipa, fajn igra, še vreme se porihta pa bo top. Malo je še mrzla mivka in zrak. Kaj naj rečem...odbojkaši/ce imamo tudi svojo mizo, turning pro. Razen modric na desni roki in skrajšanega spalnega režima...I feel nice, like sugar and spice. Enjoy!

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža