DM tek 2012


Pa smo spet šle, sicer nismo točno vedele s čim nam bo postreglo vreme, pa vendar. Zjutraj je pri nas deževalo, v Ljubljani pa niti ne. Ker letos nisem imela nobenega, ki bi nosil rezervno opremo, se je bilo treba znajti po principu: najdi parking, odteči, hitro preobleči, zum zum domov. Ker vreme je bilo idealno, da te ujame prehlad. In seveda me je. V nedeljo mi je glava malo zrasla in grlo malce zabasal. Ampak je danes že precej bolje. Letos se mi zdi ni bilo pretirane gužve, vsaj sama sem imela dovolj prostora. Poleg tega mi je vreme veliko bolj odgovarjalo kot žgoče sonce. Lani sem rekla, da je bilo kar se vremena tiče grozno in zaradi gužve vsako leto vsaj enkrat rečem, da vrjetno ne grem več. Ampak potem pa malo za družbo malo za res pa vseeno greš. Rezultat je bil kar fajn in edin del poti, ki se mi je dejansko vlekel je bil asfaltni. Asfalt vedno bolj sovražim, ker me zaradi trde podlage potem en dan vse boli. Ampak ok se da preživeti, čeprav je beden. :) Sedaj pa na nove zmage.

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža