Kuhanje čokolade

Spravila sem se pripravljati čokoladne pralineje. Kar v bistvu pomeni topljenje čokolade in dodajanje karkoli paše v čokolado. Sama sem dodala lešnike in kokos. Dišalo je, dišalo. Prav tako pa je bilo slastno. Mešanico tople stopljene čokolade nato prelijem v kalupe in počakam da se strdijo. Se pa kar hitro topijo. Moram še nekaj poguntati proti topljenju.


Pri vsej kuhariji mi vedno pomaga pomočnik Bubble. Včasih me tudi nalaja, zakaj nič ne pade na tla. Večino časa pa spremlja vsak moj premik. Sedenje v kuhinji je pač ful zanimivo. Pa vsi ti novi okusi. Čokolade mu sevede ne dajem. Je pa že kar velik fant pri svoji 5 mesecih. Ker ga trenutno še nosim po štengah, se vsaka kila pozna :P Je pa priden kuharski pomočnik, predvsem rad poliže tla ali pa na skrivaj krožnike pri odprtem pomivalnem stroju.




Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža