Pogrešana


V moj inbox redno dobivam maile tipa "Anja we miss you...". Gre za maile aplikacij, ki sem jih imela za sportanje (tek, kolo,...). Pogresana sem s strani aplikacij. O, kako lepo. No sedaj je zacetek leta in ze prejemam tudi maile od vseh vecjih tekaskih organizatorjev, cenejse first minut prijave. In ob enem spremljam tudi cene teh prijav, ki pa niso poceni. Nekaterim jih krijejo sluzbe, drugi placujejo sami. In ce gres recimo na 5 dirk je to vsaj cca 100evrov. Poleg tega je treba biti lepo oblecen, oz kasneje lep v presvicanih cunjah. No, ampak tudi to je del motivacije. Sama sem rekla da ne kupim nobenih novih pajkic ali majc, dokler ne bom spet nazaj. Ce aplikacije pogresajo mene, pa jaz pogresam musklfiber in neumorn tek in divjanje po gmajni. In sedaj ko vsi objavljajo slike s smucisc, si bom jaz nabrala kondicijo, raztegnila sklepe in spomladi sla v hribe. In na obljubljen Triglav. In za to res ni aplikacij, to je mind set. 



Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža