Je treba delat

...na balkon je v teh fantastičnih dneh bilo potrebno postaviti sedežno garnituro. Ampak jaz imam to zunaj že celo zimo oz. že dve zimi in se že od lani spravljam polepšat to tikovo garnituro. Od mraza, vetra in dežja je izgubila bleščeč nasmeh ali po domače "zima ji je zbila vse zube!". No, ker sem laik in popoln amater, sem naprej celotno zadevo pošmerglala. Nato pa je bilo potrebno nanesti premaz. Najprej peeling pol pa vlaženje al kako že gre.
Na navodilih piše:
Jaaa itq sm jih prebrala pred uporabo, pač špricaš pa brišeš....
Aaa to je moja roka...kaj se to lup, moja koža...wtf?! kašn premaz je to?? Ja fantje in dekleta, je treba navodila brat pa uporabt čopič in rokavice. Aja btw, ne to ni moja koža sam en sticky ichky premaz. 
Tok o mojem delu z vrtno galanterijo...zgodba o zlato posprejanih prstih na roki med barvanjem loparja pa drugič.
Lahko noč:)

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža