As po 10ki kej Bled:)

Žiuuučki...haha ne sj ne. Dan se na Bledu odvija nočna 10ka. In jz entuzaist, sem se kak mesec nazaj vneto prijavila, čeprav v življenju nisem pretekla več kot 4 km. Ampak nekako je splošno znano, da se več ali manj prijavim na vsako noro stvar pa četudi mi je po 5 min žal. Lani na Jurišu na Vršič mi je že pri prvem vzponu odmevalo "kaj je tega men treba?" (pa grem letos spet). Ker pa ima vsaka medalja dve strani in smo ljudje narejeni po prinicipu, naredi nalogo-bodi nagrajen, je dosežen cilj najboljši občutek. Ne grebem se za prvo mesto, jaz tekmujem s svojimi cilji. DA ZMOREM! Vsak rabi svojo potrditev in jaz grem dans iskat lastno vilčko za kremšniteeee jest :P Navijajte za nas! :D
p.s.: Ste na večernih sprehodih že opazili kresničke?

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža