Getting older?

S svojimi okroglimi 25 leti sem nabrala kar nekaj izkušenj, brazgotin in najboljših spominov ever. Slabe odrinem, dobre objemam, tako kot ljudi. In zadnje čase dajem določenim stvarem prednost...nakar sem se zamislila, sem res prerasla določene stvari? Namesto na disconautiko grem laufat 10ko na Bled, namesto čevlov in puloverjov kupujem zabavne mini blenderje in igračke kot so monitorji in računalniki. Investiram v superge, pajkice in švic majce. Kujem road tripe in aktivno preživljam počitnice. Lenarjenje na plaži in zabijanje časa na kufetkah so nekak pase. Gremo na kavo...gremo tečt. Še na zmenke hodim tečt ali pa hodit v hrib. Iritira me pjana mladina, sovražem masovne evente, kamor bi dejansko še šel zaradi muske in se potem prežarčil domov v posteljo. Ne rečem, obožujem domače piknike z družbo in good vibe musko, sovražim pohojene čevle. Mogoče se res staram, ampak vem katere stvari so na dolgi rok zame pomembne. s kolobarji pod očmi in fast foodom prov dolgo ne bi zdržala. Lahko prebijem teden v kampu pod borovci ali v avtu če se gremo road trip (seveda obvezen autan), v kašni diskoteki pa fašem živčnega po 2 urah. Če to pomeni da sem stara, sem stara. Kondicija povsod šteje, vrjemite:P

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža