Sankaška reportaža

...kaj je lepšega kot petek zvečer preživeti v krogu prijateljev, na snegu in početi tisto, kar smo najraje počeli kot mulčki...torej sankanje. Organizirano nočno sankanje na Velki Planini. Odhod iz depresivne Ljubljane proti zasneženim hribom. Par napotkov, predaja dirkaških sank in go go go. Vreme je bilo malo mešano, spodnja postaja jasna in vesela, zgornja pa zavita v meglo in mrzel severnik. Kar je pomenilo, da smo zaviti kot eskimčki hitro dirkali v dolino. Imeli smo 3 ure sankanja in zajebancijee. Proga je bila malo mešana s kamenjem, malo luknjasta, dvakrat sem prišla na cilj druga, vendar sama proti dvojcu težko tekmujem :P Najhuje je, če želiš nekoga spraviti s proge potem pa sam padeš v globok sneg. Ampak valanje po metru snega ima svoj čar :D Po sankanju smo se pogreli s kuhančkom, jegrom in borovničkami. Komaj ujeli gondolo in žur nadaljevali v dolini. V dolini nas je čakal frišen snegec, ki je padal kar cel vikend. Všeč so mi aktivni večeri, všeč mi je tovrstno druženje in le-tega je vedno več. Mislim, da so ljudje dojeli, da je usedanje po lokalih brezvezno tratenje časa...kar jaz trobim že nekaj let, pa vendar vsak ima svoj čas zorenja, da pride dobra letina :P In ni lepšega kot vroč tuš in topla postelja, o ja!Torej sankanje še...za čez teden je napovedan sonček, kar pomeni kak pohod v hrib, za vikend pa smučke. Can`t wait:D šcšcšc

Comments

  1. ql ej kolk vas je blo? je bla gužva?
    baje je velikrat megla gor in ne vem, če se mi splača tvegat? je dolga in označena proga? kaj pa osvetljena a kr u prazno letiš? sej če si nabasan je itak vseeno kam se pelješ in zvrneš:P kolk pa stane ta zajebancija? pa sanke maš svoje?

    ReplyDelete
  2. kok vprašanj :D zakaj se nikol ne podpišeš, pol pa brskam po spominu kam paše komentar:)

    ReplyDelete
  3. blo je najbolj :D mi lajk verimač :)) wiiiiiiwuuuuuwaaaaaaa ..šešešeše :D
    ... in zdj spet odštevamo do vikenda..jao..
    ..še 4x pančkat :)))

    ReplyDelete
  4. kaj a zdej k spodaj ni podpisan tonček al karkol napišem me ne boš jeb...

    ReplyDelete
  5. hahaha :D to raj počnem z ljudmi ki jih poznam. Torej?

    ReplyDelete
  6. ....torej... odpri oči

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog