New year, one year older

Vse najboljše zame...4.januar, moj dan! Oh, kako narcističen stavek. Morala bi se še gledati v ogledalo in božati obraz. Leto je naokoli in če se še tako močno branim drsenja proti mastersu, na koncu dneva se je okoli mene naredila še ena letnica. Nekako tako kot pri drevesnem deblu. Ta rojstni dan je bil poseben, že iz tega vidika, da so za mano enkratni prazniki in se ta prazničnost še kar nadaljuje. Pozornost paše. Objemi, poljubi, voščila. Modre učke v mrzlem jutru in topel objem za lahko noč. Toliko izrečenih želja, naj se kar nadaljujejo...kaj pa si želim sama? Spraviti pod streho še tisti del, ki mi visi v zraku. Faks in služba. Ta mesec. Ja Anja, ko boš sama sebe brcnila v rit bo pa tudi to pod streho. Tako, to je moja želja, ker ostalo se je samo od sebe odvilo že pred prazniki na najlepši možni način. Ljubezen. Iskreni prijatelji. Druženje. Dogodivščine. Če odrežem vse in se poglobim v svoje misli...sem srečna. Upam da bo dvaenajst prijazna z mano. Sama bom vplivala na stvari, katere lahko nadzorujem, v najboljšem možnem namenu. Ostalo pa pride samo po sebi. Dobre stvari dobrim ljudem. Karma. Delaj dobro, misli pozitivno in ne spuščaj se na nivo negativno mislečega nasprotnika. Edino kar šteje so tvoje misli in tvoja energija. Leto starejša pa polna modrosti:)
Cheers:)

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža