Knjige

Ponavadi sem največ knjig prebrala poleti. Največje število na ležernem dopustovanju, čeprav tega ni veliko ker imava vedno potovanja in tam ni časa za brezdelje. Trenutno pa sem pridna z branjem kar vsak prost večer. Televizija brli v ozadju, nad glavo gori lučka in noge grejem pri mojem. Večkrat sprobana varianta je tudi pol ure kolesa in nato pol ure IR savne s knjigo v roki. Mir in milina!
Moje zadnje 3:

Kupljena iz Book depository-a, sem nekje na 1/3. Tema so sicer otroci z rakom, ampak se lepo bere, veliko humorja (tistega realnega) in realnega pogleda na življenje. Moram  sicer prebrati do konca, da podam oceno.

Tekaška motivacija. Knjiga o tem kako razmišljajo ultraši, kaj jih žene v 200km tekme in kje se naredi tisti preskok v glavi, kjer vidiš da možgani nadzorjujejo tvoje telo in če se glava odloči telo sledi. Priporočljivo je čim manj razmišljanja.  



In tudi sama sem mogla raziskati o čem govori famozna 50 odtenkov. Prebrala sem prvi del. Knjiga se bere gladko in lepo nakaze boj med moralo in raziskovanjem svojih hotenj. Imam namen prebrati še drugi del, fibčnost.

Čaka me še knjiga The help, razmišljam pa še, da kupim Salt-Sugar-Fat. Knjige so zakon!

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža