Odločitve

 Odlocitve so del nasega zivljenja. In vcasih pridemo do tocke, ko moramo iti korak dlje ter zakorakati v neznane vode. Bistvo vsega pa je, da imamo svobodo odlocanja in vedno obstaja vec moznosti. 
Kot ste vrjetno ze prebrali, imam od marca diagnozo artritisa. V marcu se je zacelo z gleznjem in razsirilo na oba kolena, komolce in tudi drug glezenj. Gre za vnetje. Zdravi se z zdravili, ki zavirajo imunski sistem. Torej sistemske resitve, ki zdravijo simptome, ne pa vzroka. Vzroka ne vem, ne se. Na zacetku sem jemala tablete, v akutnem stanju, in od enih tudi zbolela. V mrzlicnem iskanju resitve, hitre resitve, sm si priznala, da pri tej bolezni ni nic hitro. Odlocila sem se, da nocem zdravil, zelim se pozdraviti brez. Spremenila prehrano, prebrala veliko literature, se obdala s pozitivo in se vsak dan kljub bolecinam spravila na sprehod. Ker ne jem zdravil je pot daljsa, a vrjamem da mora biti boljsa. Artritis naj bi prizadel perfekcioniste, ki zelijo biti popolni in jih vsaka kritika po malem potolce. Tudi ce ne priznajo. To naj bi bil psihosomatski izvor. Mogoce malce drzi, psiha igra v clovekovem vedenju veliko vlogo, ki se je sploh ne zavedamo. Zato, si govorim, da nihce ni popoln in da je trenutno stanje le majhna ovira. 
Sedaj smo ze novembra in stanje je precej boljse. Ceprav se dalec od prejsnega stanja. Naucila sem se ogromno. In vcasih ko strmim iz kakega hriba na katerega sem se povzpela kot na Triglav (in se navzdol spuscam kot iz Himalaje) se sprasujem koliko "shita" pojemo, popijemo ter ugotavljam, da so nekateri bulletproof medtem ko smo drugi veliko bolj obcutljivi. In ja ni fer, ampak jaz vem, da je telo samo eno in nase in sem zadovoljna z vsemi napakami, samo da se lahko gibam, drugi pa mogoce tega ne bodo nikoli. 
In danes po sluzbi sem po dolgem casu spet obcutila lahkotnost kolen in koraka, kot bi nekaj v njih spustilo. Po dolgem casu nisem zgledala kot majava smreka. In pocutila sem se srecno, nepopisno srecno. Jaz sem se odlocila za naravo in ni me razocarala. Odlocila sem se da ne jamram (ceprav vcasih ne morem niti cez dnevno sobo). In zelim, da so vase odlocitve pogumne. Ne dvomite vanje, kajti sele cez cas boste videli, da je vasa intuicija prava. In stojite za njimi....ne pustite se zmesti. Vi ze veste, zakaj ste se tako odlocili. Cheers!


Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža