Cas crickov in bosih nog

Po lanskem zimskem poletju, sem si zelela da bo to poletje res poletje. Da me pregreje. Ocitno se mi je zelja vec kot uresnicila, kar malce prevec je ze toplo. Ko tole tipkam, sedim na balkonu, lahka poletna oblekica, zelenje okoli mene dela na polno, rahel vonj bazilike in mete, sosedi na zaru pecejo pico, jaz pijem radler in pes zavedavo pogleduje ce ograjo. Ce to ni super obcutek. Ljudje derejo k rekam, jezerom in pretoplemu morju. Koncno se lahko opravicijo se lanski nakupi poletnih razprodaj. In kaj vam pomeni poletje? 
Zame je to cas druzenja, uzivanja prostega casa zunaj, ko lahko koncno prezracimo tako omaro kot sebe. Nic ni lepsega kot poletno jutro ter bolj romanticnega od poletnega vecera ob svecah. Ok, tudi zimski cas s kamini je lep, ampak trenutno uzivam v prekratkih hlacah in topih. Ja to je poletje. Solata in mlad krompir. Lubnice in breskve. Cas crickov in uzivanja pod krosnjami dreves. Bitke s komarji in preganjanje vesc. Ko se skrivamo pred soncem in vrocino, ampak zvecer pa ni lepsega kot zgeckanje soncnih zarkov. Ob zmerni uporabi zdrave pameti je sonce zdravilno, ker kot veste, nismo krti in nase telo rabi sonce. Zato uzivajte sedaj v teh poletnih dneh, ker kmalu boste spet iskali jakne in zaprte cevlje. Ni ga cez japanke in bose noge, ki hodijo po travi. In kdaj ste vi nazadnje hodili bosi? 




Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža