Alternativa


Ko uradna medicina določenim tegobam pripiše oznako kronično, avtoimuno ali neozdravljivo ter od zdravil ni več efekta, se posameznik zateče k alternativi.
Nepoučen bere cele sezname prehranskih dopolnil in brska za super živili. Te spiski znajo ratati zelo dolgi in človek v dobri veri, da mu bo nekaj pomagalo skače od enega k drugemu. Potem pridejo na vrsto še prijatelji z vsemi priporočili.
Dejstvo pa je da obstaja v tem času na trgu toliko teh prehranskih dopolnil in alternativnih pristopov zdravljenja, da če k temu ne pristopiš z zdravo mero kmečke pameti, lahko padeš v vrtinec, ki se mu reče preveč zdravo življenje.
Še en dejavnik, ki bi se ga morali vsi zavedati je, da smo ljudje unikatni in to kar pomaga enemu ni nujno da pomaga tudi drugemu. Tako je na vseh področjih. Janez obožuje govejo juho, Francka je pa ne more zavohati. Janezu je pomagala bioresonanca, Francko je rešila zeljna juha. Na primer.
Ker se še vedno pomalem borim z artitisom, lahko povzamem, da je meni na koncu pomagalo to, da sem se odločila jesti premišljeno in zdravo. Jem vse in noben me ne bo prepričal da me bo gluten ubil, če nimam celiakije. Zato jem vse, zmerno. Mesa bolj malo in takšnega, da vem kje se je žival pasla. Pomagalo mi je redno razstrupljanje (alge, glina).  Ter uživanje probiotikov. In terapije bioresonance. Na koncu pa vedno razsvetljenje, da zdravje prihaja od znotraj. Predvsem je treba umiriti glavo.
Zato vsem polagam na srce, da preučijo, kaj bi jim lahko zares pomagala in se premišljeno podajo na pot samo ozdravljenja. Določene rastline, ki nam pomagajo, rastejo že okoli naše hiše.
Predstavljajte si kaj bi vzeli sabo, ko se odpravljate na potovanje ali dopust. Kaj bi resnično rabili sabo, da se boste dobro počutili. Verjetno ne boste spakirali celega predala super živil in prehranskih dopolnil.
Podpiram alternativo, ker če ne drugega vas pripelje do tega da se začnete zavedati svojega telesa. In ugotavljanja kaj vam v določenih težavah res pomaga. Začnete razmišljati s svojo glavo in zgodi se, da tudi sebe postavite na prvo mesto. Pred službo in družbo. Morate vedeti, da vas alternativa ne bo ozdravila čez noč, ampak vsak dodatek ali terapija terja svoj čas. Potrpežljivost in vztrajnost pa sta poleg zaupanja v samo ozdravitev ključna elementa.
Pred nekaj leti sem bila strastna tekačica. Vedno na vse ali nič. Lastniški čip, prijavljanja na tekme, treningi in še vse kar paše zraven od kompresijskih nogavic do najlepših pajkic. In takrat sem trdila, da bi brez teka kar umrla. In ko je prišlo do otečenih sklepov in nisem mogla več teči, sem iskala rešitve. Takrat sem šla čez vse te in one študije kaj bi meni lahko pomagalo. In na koncu pomaga čas. Sedaj sem vesela ker lahko grem v hribe in na vsakdanji sprehod. In to je moje meditacija. Tu se umirim. Telefon pustim doma, ne nosim nobene ure in ne piska mi noben srčni merilec. In ko mi zapaše malce potečem ter se počutim odlično. Mislim, da nas v službah dovolj priganjajo in ne rabimo nobene ure popoldne, ki nam bi piskala naj hodimo ali tečemo še hitreje.
Zaprašen Garmin se mi kar malce smili, ampak tako je. To mi je pomagalo, da sem se umirila. In ko najdeš sebe, oživiš. Alternativa postavlja vas na prvo mesto, dajte se še vi.

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža