Gozdna iskalna akcija



Jeseni je najlepše v gozdu. Svež zrak nas prebudi, barvne nianse nam pobožajo oči, plodovi pa nas razvajajo kulinarično (kostanj, gobe, ...). Nisem gobar, gob ne jem, sploh jurčki mi res niso dobri, vendar sem se odločila da ga najdem. S psom sva raziskovala lokalne teritorije in to tudi v največjih nalivih, pa ga še vedno nisem našla. To da mi nekdo reče naj grem na Pokljuko je zame žalitev, ker tam še slepa kura najde jurčka. Jaz ga želim najti po lokalih gozdovih. Ker jih voham, a našla ga še nisem. In ga vrjetno tudi ne bom, ker sem že obupala. Ne da se mi več gledati v tla in brskati po potencialnih placih. Psu pa so te iskalne akcije cel žur. Tako da sem malce poslikala trenutno brstenje neužitnih gob in prav lepo dogajanje v gozdu. Slike so od prejšnega tedna, ko še ni bilo vremena. Ta teden pa si obetam pravih fotografskih poslastic. Ta vikend končno obeta tudi vreme - gremo v hribe!






Tako pa zgleda pes ko se naveliča večnih nalivov.


Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža