Poletje v Novembru

Kaj je lepšega kot pobeg iz plaščev na toplo sonce, nazaj v japanke? Otoki večnega poletja, Kanarci, oz Fuerte. Fuerta je otok brez dreves, popolnoma vuklanski in še vedno surov v svojem bistvu. Tja prihajajo ljudje, ki večinoma delajo delajo neke vodne športe, od surfa do kajta do supa, pač karkoli. Voda ima vedno med 18 do 25 stopinj. Vetrovno je najbolj v poletnih mesecih. Dežuje skoraj ne, ampak je deževalo ravno ko smo mi prišli. Nato se je pokrajina malce obarvala zeleno, kar je prava redkost. Otok te očara ali pa ne. Tako je to. In če se pustiš presenetiti, se zgodi ravno to, da bi šel takoj ob prvi priliki nazaj. Še posebej ko je pri nas hladno. Vse kar rabiš lahko spakiraš v ročno prtljago. Majca, kratke hlače in japanke. Drugega tu ne rabiš. No 50 faktor je obvezen. Očaralo mi je sveže sadje...banane, papaje, mangoti. Prepričale so me plaže in vase posrkali valovi. Na moji wish listi so se tako znašli neopren, lycra majce in havajanke. Tam se zaveš kako enostavno je lahko življenje brez računalnika. Nimaš želje po kakem šopingu. Edina želja je še več dobrih valov.
Vsak dan je aktiven. Ljudje tam živijo za vodo, veter in valove. Šport. Vse ostalo je samo za zraven. Za preživetje. Surferji so precej hippi človečki. In to mi je všeč.
Sama sem končno probala supati. No ne na valove, ampak supati. In je zakon. Tako da bom to natrenirala še tu, ob začetku naslednje sezone. Nato pa nazaj na valove.
V glavnem, spodaj je malce foto dokumentacije. Še vedno kar malce odplavam nazaj. Španci so res face. In mi se delamo norca iz črnogorcev. Oni niso nič drugačni. Vale vale :)






Kite festival Corallejo




Fuerte


El Cotillo




Sup trip to Lobos


Lobos isla


Fuerta cat













Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža