Another year

Ko se obrne koledarsko leto, se postaram tudi jaz.
In tako ponavadi že zaradi tega pregledujem kaj je bilo preteklo leto dobrega in kaj želim od novega leta. In lansko leto je bilo zame uspešno predvsem zato, ker se je moj artritis umirl do te mere da sem začela hoditi v hribe. Tudi krvni testi so končno prišli v normalne meje (CRP). Decembra sem odtekla svojih prvih 7km na dobrodelnem Božičkovem teku. Šport oz aktivnost je zame izrednega pomena, predvsem ker se znam le tako uspešno obraniti stresa.
Naučila sem se, da se ni treba večno gnati za rezultati, kajti jaz sem rekreativec. To meni da tečem zase in ni nujno vedno v pajkicah, lahko tudi v trenirki. V hribe hodim zase, počasi in vztrajno. Če mi paše ležim pred tvjem. Če sem lačna si kaj dobrega skuham doma. Hrana je izrednega pomena. Ugotovila sem tudi, da mi pomaga sproščanje kot je terapija z gongi. Ali saunanje.
Sedaj ko že dve leti na prvem mestu kraljuje trojka vem, da moramo paziti nase in da ko neko reče srečnega in zdravega, si sam pri sebi rečeš, naj bo res zdrav.
In ne rebiš za vsak prehlad teblet. Predvsem ugotovite kaj vam je in čemu je vzrok. Marsikaj se da pozdraviti naravno.
Punce pazite tudi pri kozmetiki. Dobra vlažila krema je vredna zlata. Mejkap naj bo čim bolj naraven. In dobro očiščena koža, ki diha je najlepša.
Postavite se zase. Ne se pustiti da vam prodajo vse neumnosti tako ali drugače. Imate svojo glavo in v njej funkcionalne možgane, ki so povezani z očmi, ušesi in usti. Use all of them.
V novem letu imam nekaj življenskih ciljev. Predvsem pa prehoditi čim več hribov in dolgih sprehodov. Doživeti nove kraje in nove kulture. Predvsem pa se ne razburjati zaradi stvari, ki jih ne morem spremeniti. Svet gre svojo pot, kam še sam ne ve, upam da ne pade v propad (BFM).
Torej naj se novo koledarsko in moje leto prične...preberite si Tone Pavček - Pobarvaj svoj svet.

Male stvari vsakdana, ki polepšajo:
- poljub za dobro jutro in lahko noč
- dobra jutranja kava v službi
- prijateljski čveki
- moker pozdrav pesjanarja doma
- sprehod, tek, joga, pilates zase
- pogovor z domačimi
- južna po tvoje
- tuš pred spanjem
- spanje


In tako leto mine...:)


Be somebody that makes everyone feel like a somebody.

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža