Češka koča 1542 m

Po hladni noči na Jezerskem smo jo zjutraj kar kmalu mahnili v hribe. Jaz po običajni poti na Češko kočo skupaj s psom. Fanta pa po plezalni ferati. V dobri uri sva bila midva že na vrhu. Malce sem ga nosila čez lojtrce, ampak ni bilo panike. Na vrhu sem si naročila čaj in uživala v razgledu. Medtem pa so plezalci počasi prihajali iz ferate. Na zajtrk so prišle tudi ovce. Ker je bila ura zgodnja, jo je večina planincev mahnila še naprej v hribe. Tudi fanta sta pot podaljšala do Ledin.
Jaz sem s psom šla nazaj v dolino. Ko sva se vračala nazaj se je že nabirala gužva na poti. Spodaj pa seveda ves zaparkiran parking. Sem bila kar vesela da sem ujela zgodnjo uro in tako tudi sončni vzhod, predvsem pa nič ljudi.
Na Jezerskem je res lepo. Tako pozimi ko uredijo tekaške poti, kot sedaj konec poletja.
Kosilo smo si privoščili na Šenkovi domačiji, ki jo prav tako priporočam.
Kosilo na žlico, z dobim posladkom.
Miza pod krošnjami dreves, okoli tebe pa same domače živali in zadovoljni ljudje, predvsem pa mir.
Še en dobro izkoriščen vikend.

Live, don`t just exist!














Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža