Stand up

Po premoru, ki sem ga naredila pri poslušanju stand up-a, sem se ponovno udeležila par predstav. Mnenja sem, da pavze pač moraš narediti, ker le-tako se ne preposlušaš enih in istih šal ali naveličaš obrazov. Bučanologija v KR, tretja zapored, je izpadla fenomenlno. Vsi nastopajoči so nastopili s kvalitetnimi šalami, zamenjala bi le Rox-a, ki ima z moje perspektive precej izrabljene in nehvaležne šale oz. material, ki ga ne zna predstaviti ali pa mi ni všeč njegova mimika, pač ni komik, ki bi ga dala na fav listo. Lahko bi nastopil Pižama, njegov material in nastop je eden najkvalitetnejših, ker je dečko precej načitan in zadevo predstavi enkratno. Tin, oba Klemna in oba hrvata, bravo! Po Kranju, smo bili še v prenovljeni Gromki. Plac je idealn za stand-upe, res fajn prenovljen. Temna soba in osvetljen oder, smokey room in alter scena pač odnese vse skupaj na višji nivo. Za moje pojme stand-up ne paše v neke polikane dvorane, ker se potem ljudje tam počutijo zategnjene in nočejo sodelovati. Če pa sedijo v neki temni sobi, kjer je en bolj čudn kot drug, pa še kdo kdaj spusti kakšen pristen smeh ali repliko. Torej thumbs up za slovenski stand up, fantje peljejo zadevo v pravo smer. Material iz vsakdanjega življenja, lastnih izkušenj in napak, je pač eden najboljših. Saj smo vsi na istem, le oder nam dela težave:) Smejte se:D

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža