Vesoljček se vrača

Ali-en...z bendom reprezenting.
Luštn koncertič v dvorani, ki še diši po novem. Ilegalni vonj in vonj po novi opremi, je dokaj smešna kombinacija. Za moje pojme odličen koncert, vendar bi vseeno bile križanke bolj ali ne...križanke so še vedno my fav. Rada opazujem ljudi...ljudi na koncertih, ki se trudijo sprostiti. No, tudi jaz nisem nek super zgled, vendar se trudim. Rabim nekaj časa, da me prime beat in se navadim na ljudi okoli sebe. Kot vedno, je bil pred mano nek precej zaljubljen par, rahlo okajen, poskakajoč na moje živce in bilo je le vprašanje časa, kdaj bi ju zbrcala nekaj stopnic nižje. Drugače pa lepo prenovljen kino šiška in super band. Navdušena nad saksom in bobni. Nad gosti in pač Eegolom. Všeč mi je teqila gold in kitajski Macky-D. Osupnjena nad novim konkurentom na 10 km. Fant zna popizdit :)) Sobotni večer i like...nedeljski dan začinjen s smehom in kostančki...mmm pa saj jesen le ni tako slaba, ko te boža nežno sonce in si mažeš roke na črno.
LP

Comments

  1. blo je fenomenalno .. vsekakor čim več takšnih eventov =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža