Premelčovi so padl na glavo

...Anja se odloč, da gre po nova sončna očala. V glavi komad "I am a woman on a mission"...najprej na horsa oz. kvazi lamaburger še iz potopisa o Boliviji (lačni ne mormo v šoping), nato pa mal prevert sončna očala. No po prvih parih probanih, ugotovim, da na moj obraz pašejo sončna očala le če sem strogo resna z gumbi zapetimi do vratu. Ne oakley, ne RayBan(ki bi jih mela 10 če bi jih lahko), ne aviatorke, ne adidas, ne ne ne...v smejočem stanju (smejim pa se kar precej) mi ličnice stisnejo očala nekam v čelo (omajgod i am a freak). Celo poletje bom nosila kapo in imela smejalne gube. Kitajc forever. In ko ti začnejo v roke tlačit neke maske s svetlikajočimi dodatki ala DG in podobnimi elementi jugo nostalgije (bosanska tržnica) mi začne utripat desni uč.Aaa...da se potolažim, si kupim dozico najljubšega DKNY in mi mati pravo, da smrdi po smrdečih vijolicah (o common). Brata od njega boli glava. Edino pes je mahal z repom, pa še to zato, ker sem stala med vrati in govorila "jaja greva greva". Dobro nosila bom stara očala in smrdela po violicah, vozila avto z zmečkano zadnjo tablico in si pela "i am walking on sunshine".
Ne saj ni vse tako črno kot zgleda v moji viharni glavi. Dejansko so ene Raybanke bile kompatibilne z mojimi ličnicami, parfumček diši božansko, zeleno senčilo je top in sonce me razvaja. Torej moja draga familja, se boste mogli bolj potrudit, da me razjezite. Zbadanje makes us tuff. Pa še ene čevle mam na strani. Ne morem vse zabit za tek. Čeprav tist horse, bi mogla raztopit s kakim kmjem več...pa jutri. Ne štekam zakaj se mi pri vseh nakupih zatika...ali atrikla ni na voljo v sloveniji ali pa na meni zgleda kot pejnourt. Bit če bolje...kad nas nema. čaos :D

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža