Maribor teče

Ta vikend se je v Mariboru dogajala kolesarsko-tekaška prireditev- Eko Maribor. Mi smo se udeležili tekaškega dela v nedeljo ob 10:00. Nedeljske budilke mi niso pri srcu, ampak za šport se splača zbezati iz postelje. Mene je ob 7h pobral prevoz, Jani pa je kako uro kasneje tudi šel proti Mariboru, vendar na Pohorje - Bike park. Zanimiva se mi je zdela ideja teka v štajerski prestolnici, malo manj iskanje logističnih rešitev. Parkirali smo dokaj blizu centra in se z ostalimi turisti v Mariboru podali na lov za štartnimi številkami. Po prejemu goodie baga smo se počasi pripravili na štart. Kaj obleči, dolge ali kratke rokave, pripeti številko, pripeti oba čipa (prijavila sem svojega, čeprav sem dobila tudi njihovega, na koncu sem dala oba na copate, za vsak slučaj, ker očitno timing časti), zavezati vezalke in ogrevanje. Ljudi se mi ni zdelo ogromno, trasa pa poteka malo gore malo dole, s finišem v klanc. No trasa mi je pogojno všeč ravno zaradi finiša. Drugače pa lep sončen dan s pravimi temperaturami za tek. Maribor si kaj pobližje nismo ogledali, smo pa malce debatrirali ob Dravi. Lent je lušten del tega mesta. Organizacija pa je bila tudi super. Proti domu smo se odpeljali s spominskimi zlatimi medaljami in se danes že prijavili na Šenčurski izziv, ki bo 6.10. v Šenčurju. Se vidimo!

Foto: Gomolj

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža