Garmin 210


Spomladi sem svojo 3 leta staro Garmin 405 zamenjala za novo Garmin 210. Stara je imela obroček na dotik in se ji je po določenem številu treningov zmešalo. Končno sem obupala nad nad njo ko mi je na zadnjem LJ maratonu po celo nočnem polnjenju od štarta do cilja pisalo 73% baterry. Zmrznila, crknila. Navdušena nad novo sem začela s treningi. Po parih mesecih sem želela treninge prenesti na Garmin connect in ura med prenosom crkne. Nisem jo mogla oživiti. Ko sem jo že jezno želela nesti nazaj je spet začela utripati. Jo nafilam in uporabljam naprej. Kmalu se spet ponovi zgodba - jo dam polnit in crkne. No ko se mi je to zgodila sedaj sem en dan puhala ogenj ter jo nato nesla na servis. Tam pravi teta da jo moram po treningu umivati in redno brisati treninge. Prvič, treninge dajem dol redno. Drugič, vmes sem jo že sama nadgradila. Tretjič, nikjer v uradnih navodilih ne piše o umivanju. Poznam primer, ko se je kljub temu hudem vodnem standardu, ura rosila! Nisem dobila odgovora zakaj ura crkuje, striček jo je nadgradil in spucal. Če je ura tako občutljiva na vsak švic, potem ni vredna tega dnarja. Taka ura mora biti bulletproof. Ne pa da jo vsakič prosiš da dela. Vsaka cenejša crap ura dela boljše, pa sem jih vačila po ne vem kakšnih hribih. Recimo da bom sedaj optimistično uporabljala uro, ampak če še pride do kakega faila pa no mo mrs.nice lady. Moj sodelavec ima 110, ki ima vsak mesec težave s sateliti. Slaba reklama, ampak me ne prepričajo več v nakup. Vse kar pričakujem je, da ura dela ko jo rabiš in se polni, ko jo daš polnit. Pa nisem zahteven uporabnik. Znam pa biti zahteven kupec. Vsaka generacija je večji obup. In to ni poceni špas! Če ste uporabniki pa srečno! Mogoče se kdaj vidimo na servisu.


Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža