More bike, less ass

Prvič letos in po dolgih mesecih problemov z zdravjem, se situacija umirja. Upam. V teh treh mesecih sem se ogromno naučila, prebrala in doživela. Bistvo vsega pa je, da ljudje radi s svoje telo namerno zlorabljamo. Kaj to pomeni? Vase vnašamo celo paleto slabe hrane, kar na koncu pripelje do shit in shit out. In kaj je slaba hrana? Energijsko in vitaminsko opustošena hrana, premalo zelenjave, sadja, premalo žive hrane. Premalo lokalne hrane. Kdaj ste nazadnje šli v gozd in nabrali borovnice ali zobali gozdne jagode? Ali si vzeli več kot pol ure za pripravo obroka? Poleg tega, da nekateri ne dojamejo da je meso priloga in zelenjava glavni obrok. In kako se to vidi? Sama sem se vsedla v kafič na obali s pogledom na plažo, naročila hladno limonado, ter opazovala ljudi. Večina populacije je prekomerno debelih, skupaj z otroci. Žalostno a res. Kakšne posledice se manifistirajo iz slabe prehrane? Cela vrsta...in slej kot prej se pokažejo. Sicer pa ne mislim pridgati, ampak sem samo srečna, da sem se končno lahko vsedla na kolo in kjub manjši bolečini v kolenih šla en daljši krog. Kako super!! Pravo razvajanje v večernem soncu. Poletni večeri so res nekaj najlepšega. In skoraj sem že pozabila kako je biti prijetno utrujen od športa. Keep going!


Comments

  1. Po dolgem cajtu spet na blogu. Se strinjam z napisanim in se najdem predvsem v tem, da je meso priloga in ne obratno :-) Pri meni je zelenjava priloga.. je pa res, da ne jem mesa vsak dan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža