Dolomiti

Za podaljsan viknd sva skocila v Dolomite na obmocje Alta Badie. To je bil res last minute prikljucek k druzbi se dveh parov. In res super last minute odlocitev, kajti spomladanske temperature, soncek, sneg  in fajn druzba, je top kombinacija. Ceprav se ne morem smucati, sem se nekaj trudila na tekaskih in zaprepadeno ugotovila, da sem v dveh letih vse pozabila. Lani nisem, letos pa je bilo tole prvic in katastrofa. Tekaske steze tukaj so sicer bomba, nobene guzve, vse zrihtano, ampak moja tehnika pa za v kanto. Pomoje sem zgledala kot pijani pajk. Dobro da ni veliko ljudi. Ko sem se odlocila, da tem mukam nardim konec, sem se odlocila za en pristen italjanski cappuccino ter martinckanje v zavetrju. Better! Priznam da mi kak tecaj ne bi skodil. Pa tud kak pocep ne. Kondicije ni, misic ni, stanje pa je ze toliko boljse da lahko sklepe malce bolj obremenim. Sem pa se v dveh dneh vsaj malce nasvicala. Danes malce bolj piha in ni toplega soncka, ampak bo treba na zrak. Ostali so ze odsli na smuce. Sreckoti uzivajo v prekrasnih razgledih v osrcju dolomitov. Tukaj je res bozansko. Par dokazov pa spodaj. Ciao :)
















Comments

  1. Alta Badia je super smučišče. Jaz sem bil lansko sezono za otvoritev. Najboljša pa je tista črna proga, kjer tudi vozijo za svetovni pokal.

    ReplyDelete
  2. Res je sanjsko. Zal prog ne morem komentirati, ker letos nisem smucala. Skoda da je ze konec. So pa smucisce pohvalili, res je ogromno.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža