Aaah Life


Danes sem pissed off. Ne jezim se velikokrat, ampak šalabajzarstvo me pa pogreje iz večih razlogov. Največkrat zaradi dodatne energije, ki jo moram vložiti, da se stvari uredijo kot bi že morale biti. In živcev razlaganja. Pa še naverjetneje bom mogla jaz nositi stroške tega. Ne vem kolikorat se dogaja, da ti okulist napiše napačen recept, ampak sedaj imam očala s preveliko dioptrijo. Stara garada je šla v penzijo in te mladi (haha) oz ta mlada moja zdravnica je en šalabajzer. Sedaj imam na uču, ki je rabil samo četrtinko boljšo ostrino, četrtinko boljšo, na drugem ki pa ni rabil nič pa celo eno dioptrijo višjo. WTF, vrjetno bi opazla da za celo eno ne vidim več dobro. Recept sem v dobri veri nesla k optiku, in včeraj sem nosila daljnogled.  Res je treba vse prebrati, moja napaka, ampak vseno bi ji danes odmerla eno okol kepe.
Iščem novega optika? Anyone?

Comments

  1. Uf, gadno. Tudi jaz se pogosto sprašujem, če je res tako težko svoje delo opraviti korektno. Grrrrr.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža