Apidonum

Apidonum je cebelje darilo. Gre za linijo slovenskih proizvodov, kremic in losjonov, z naravnimi sestavinami, certificiranih, brez vseh nepotrebnih umetnih dodatkov. Vec o samih proizvodih si lahko preberete na njihovi strani apidonum.com, sama pa vam bom opisala mojo izkusnjo.

Kremo Prestige argan, sem narocila, ko sem pri Katji na blogu Viva la vida, prebrala njena opazanja po uporabi kreme. Premamile so me naravne sestavine. 
Imam suho in obcutljivo kozo. Hitro mi jo zategne in zelo hitro ter brez odpuscanja pokaze, kdaj ji nekaj ne odgovorja. Tako sem dobila ze koprivnico in bila kot panda rdeca okoli oci. Tudi ze od Loccitanovih krem. 
No, sem rekla, lahko probam. Krema je v licnem loncku in ko odvijes pokrovcek najprej zavohas limonino travo. 
Tekstura je smetanasta, lazja od obicajnih krem. Pricakovala sem mogoce bolj mastno zadevco, ampak ne, krema je cisto nic masta, hitro se vpije, kozo navlazi in za seboj pusti svez vonj limonine trave. Sestavine so: arganovo olje, med, cebelji vosek, karitejevo maslo, propolis, maticni mlecek, preciscena voda in limonina trava. Torej res medena kremica. Porabi pa se jo res malo, tako da jo imate  lahko dlje casa.
Po dveh tednih uporabe, sem z njo vec kot zadovoljna. Uporabljam jo zjutraj in zvecer, dobro sluzi tudi kot podlaga licilom. Meni res odgovorja in sem z nakupom zadovoljna ter ga bom ponovila. Moj obraz je svez in zadovoljen. Enkrat pa si bom privoscila se losjon za telo.

Privoscite svoji kozi le najboljse, saj ona ne odpusca, nosite pa jo celo zivljenje. Ce pa vam vcasih nagaja pa je potrebno zadeve zdraviti od znotraj. Vse slabe stvari se namrec kopicijo v crevesju in sele v zadnjem koraku udarijo ven cez kozo, ko ledvice in jetra ne zmorejo vec. Stay healthy and beautiful! 



Comments

  1. Uau, sem zelo vesela da si odkrila nekaj kar ti odgovarja! Meni se kremice sicer zdijo malce mastne, mogoče samo občutek ker mi dobro navlaži kožo :)

    Imam že tretjo, haha :) <3

    ReplyDelete
  2. Haha si pridna. Meni jo koža res popije. Po mastnih pa se mi ponavadi koža sveti, še posebej na T območju, čeporav imam precej suho kožo. Tega tukaj ni. Tako da sem vesela. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža