Currently My Fav


Trenutno ne uporabljam nobenih extra izdelkov, predvsem pa izredno malo ličil. Od dnevne kreme še vedno vztrajam pri Apridonum z arganovim oljem, kateri sem pridružila še karitejevo maslo. Trenutno pa je pri meni velik hit karite in kokosovo maslo od Zoya goes pretty. To je nekaj najboljšega kar se je zgodilo moji koži. Uporabljam ga kot nočno in dnevno kremo, ker imam zadnje čase kar precej izsušeno kožo (povečala sem tudi vnos vode). Na začetku se malce posvetiš ampak se zadeva kar hitro vpije. Predvsem pa sem zadovoljna, ker je rezultat res viden na moji koži, ki sije tudi brez posebnih tretmajov. Sicer ni popolna, ampak se mi zdi da zgleda bolj srečno :) Definitivno izdelek vreden nakupa in super za poletne dni. Vonj kokosa niti ni izrazit, se mi zdi da bolj prevlada karite. Imam pa kokosovo mast tudi za mazanje po telesu. Vse od težav s sklepi, uporabljam izključno to. Včasih dodam kako kapljico eteričnega olja in si privoscim se aromaterapijo.

Poleg tega masla pa sem se pocrkljala tudi z mini parfumčkom Pacifika Rdeča pomaranča. Ti parfumčki so popolnoma naravni, brez vseh slabih stvari (parabenov, brez živalskih sestavin, brez testiranj na živalih, veganski, brezglutrenski). Ko si ga naneseš te prijetno razvaja, potem pa se kaj kmalu razdiši. Vendar je namenjen temu da ga imaš v torbici in ko se spomneš ga naneseš malo na zapestje in na vrat pa je. Vrjetno še potem dišiš, ampak pozabiš. Ni agresiven. Ravno včeraj sem se nekaj špricala z enim parfumom v drogeriji in me je nos pekel še dolgo zatem ko sem jih nekaj povonjala. Eni imajo res obupen vonj. No ti niso taki. Lahko imaš tudi več vonjev in jih mešaš med seboj.


Zadnje časa posvečam več časa negi in čistoči kože kot pa samemu ličenju. Se mi zdi, da ko urediš ta korak in vidiš rezultat, je ličenje le pika na i. Govoim o ličenju, ki poudari tvoje prednosti in skrije slabosti, ne o tonah ličil, ki vse skupaj naredijo še slabše. No pri vsem tem pa vam še povem kar že veste, da vnašajte vase kvalitetno hrano in pijte dovolj vode. Brez čič ni nič. Telo in koža znata odpustiti kak greh, a na dolgi rok te bo kaznovalo za vse nazaj. In ko pride do izbruha na koži je že prepozno. Bodite lepi še naprej :*

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža