Dobrodelnost je fina reč

Res je, ker veš kam daš dinarčke in je karma zadovoljna.
Poleti smo dobrodelno tekli ženske teke, pa teke za boj proti raku, poletove teke za otroke, letos je tako toplo, da bi v Ljubljani lahko ogranizirali tek za boj proti aidsu. Vendar smo na ta isti dan, dobrodelno odšli na stand up comedy v Subsuba. Zanimivo je že to, da me je pri večerji še mami spraševala kam grem to in kdo nastopa in kako to zgleda. Mami...moja mami, ki me že odkar smo septembra zaključili odbojko in začeli badminton, še vedno sprašuje če grem na odbojko. Ne mami lopar pa žogce mam, grem na badminton. No nima veze, haha, sj ne da ne spremlja mojih udejstvovanj, sam včasih ga mal biksa. Da se vrnem k rdeči niti. Razlog je bilo zbiranje prispevkov za Andreja, ki ima probleme s kolki, operacija pa sama po sebi zahteva dokaj velik finančni zalogaj. Torej...namesto položnice, so se predstavili fantje Komikaz. Bilo je odlično. Všeč mi je, da se je stand up tako dobro prijel med ljudi. Kar očitno nakazuje je dejstvo, da so šale kvalitetne, vzete iz vsakdanjega življenja in opazovanj, ki so že same po sebi smešne, če pa vse to dobro zaviješ v celofan in navržeš dobro obrazno mimiko, heeej jackpot. Nastopili so Tin, oba Klemna, Mladen, Pižama, Perica, povezoval pa jih je Težky. Pohvalila bi prav vse, ker so našteti nastopajoči v prerezu dejansko najboljši med tistimi, katere sem poslušala jaz. Všečn mi je material, šale naštudirane iz opazovanja ljudi, tistih malih eventov skozi dan, ki se jim nasmejiš sam, vendar deliš le z najbljižjo osebo, ker KAJ si bodo pa drugi mislili. Dogodek je bil odličen in uvertura v december je odprta.
Stand up spremljam že kar nekaj čaka...mislim da kr od prvih začetkov v Gromki. Ha, Gromka je sedaj prava mala dvorana. Ljudje vseno bolj podpirajo tovrstno komedijo, Včasih me kakšen prav presenti, ki prizna da ga to zanima in bi prav rad kdaj odjadral zravn. Je pa res, da prava komedija se ne dogaja v polikanih dvoranah, mora bit a bit smoky pa mal trashy lookin` da vse dobi svoj čar. Kaj pa vem...ljudje se v pol temi in zaprtih prostorih počutijo bolj domače in udobno, lažje pride do interakcije.
No preden mi laptop skuha naročje, še enkrat priporočam vsem, da si greste pogledat fante, priložnosti bo dovolj. Jaz si bom vzela mal pavze, da se nabere kaj novega materiala in kdo dobi kakšno gubo ali siv las več.
December pa je tu...lučke, kuhanc, prešernov rojstni dan, ježušček, miklavž, voščila, objemi, poljubi, novo leto in jovo na fato futuristično leto 2010. In vse kar si jaz želim je močno zasnežen božič in novo leto, ker tist teden je Bohinj naš. Torej...kaj zdj Mkvavž auš dau auš plau?!:D

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža