Kopalniška saga

V svoji kopalnici sem nekaj časa nazaj opazila, da gostim pajkca. Sicer jih ne maram, vendar imajo nekaj odličnih prednosti. Npr. poleti pospravjo nadležne muhe. No s pajki sem se sprijaznila do te mere, da me ne motijo, dokler niso v mojem osebnem prostoru, oz. me ne gledajo s tistimi tisočerimi očmi preblizu ter ne plezajo s svojimi osmimi nogami preblizu mene. No pa nazaj k zgodbi. Opazila sem da v enem kotu gostim pajka. Nekaj časa za njim se opazila še enega na drugi strani. Spraševala sem se kaj sicer delata v kopalnici oz od česa živita...mora sta taka narcisa in se ponoči gledata v ogledalu ter živita od pare v zraku. Vmes je en pajk zginu, drug je nekam migriral in sedaj so trije! Mislm gonil se mi ga pa naujo v kopalnici. Jutri, danes pač ni šlo, ampak jutri pa prva stvar po jobu bo sesalec in gredo v prah. Ker očitno se majo preveč fino, tok jih pa nimam rada, še posebi ker v kopalnici ni muh pa še zima je! Dost divjine v kopalnici:)

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža