Cepljenje psov

Cepljenje psov proti steklini je obvezno, proti kužnim boleznim se priporoča. Včeraj sem ga cepila za oboje. Revež ni vedel da ga peljem k vetu.
Potekalo je brez problemov. Najprej ga je pregledala, mi razložila kaj je bistvo cepiva, tudi možne zaplete. Nato ga je cepila. Na koncu sva spucali še analne žleze. Ima 14kg, torej nekako kot bi moral imeti.
Šokiran od vsega je nakoncu zgledal kot bi ga nekdo polil z vodo.
Ampak kot rečeno, ko vzameš psa, se zavežeš da boš skrbel za njegovo dobro in sem paše tudi zdravje psa. Tudi če je pes zdrav, ponavadi vsaj enkrat na leto obiščeš veta. Veti pa ne živijo od zdravih psov:)
Vendar meni so veš čas v glavi odmevali stranski učinki. Hvala bogu, je sedaj režim cepljenja drugačen in ga ni potrebno vsako leto šutirati z iglami, če cepivo drži dlje. Torej se ga cepi, vendar čim manjkrat v življenju. Vrjetno ni treba da je precepljen, zato da lahko zapusti državo.
Potem pa se vprašam....zakaj pa nas tolikokrat cepijo? Če pogledaš urnik cepljenja za otroka te zadane kap. In če pogledaš kaj vsebujejo cepiva te še enkrat. Sicer vem da je cepljenje otrok trenutno vroč krompirček, ampak upam da postane stvar posameznika. V večini evropskih držav je cepljenje prostovoljno, vendar se večina odloča za cepljenje, katerega tudi plačajo. Zato upam, da postane to naša odločitev in ne odločitev države. In naj ne preganjajo ljudi za svoje odločitve. Včeraj sem globoko zajemala zrak ko sem cepila psa, otrok nimam da bi lahko razlagala o tem, ampak igle in jokajoči malčki, ah ja. Farmacevski lobiji so večji od boga. Te debate so kot apple in android, zato trenutno ne bom razpenjala rdeče niti.
Zdravila imajo zadnje čase dolga navodila in cele spiske možnih stranskih učinkov. Sama sem pri nekih tabletah, ki bi jih morala jemati pri artritisu doživela zelo redek možen stranski učinek in se skoraj skuhala v svoji koži. Upam, da se zdravil ne poslužujete ob vsaki bolečini. Raje se redno rekreirajte in zdravo prehranjujte. Če pa vam paše pa pojejte krvavico ali kranjsko klobaso, ampak občasno in pojdite potem na dolg sprehod ali migajte.
Midva s psom se bova probala držati čim dlje od zdravnikov. ;)


Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža