Kera taprava, k`j letos deževna


Pa smo jo dočakal, Nočno 10ko 2012. Vreme se je puntalo že nekaj dni prej. V soboto je sicer kazalo, da se bo držalo, no pa se ni. V času mojega preoblačenja v tekaške cote se je pošteno zlilo, tako, da sem imela resen problem priti nazaj v šotor k mizi, saj so bili vsi vhodi totalno nabiti, s šotora pa so tekli slapovi vode. No nekako mi je uspelo, čeprav so se mi čevli že napolnili z vodo. Potem smo čakali na nove informacije. Vmes je crknila še elektrika. Kmalu so mojstri to zrihtali in nas začeli bodriti, da naj se pomaknemo proti štartu. Ajde, gremo. Pa smo jo odmahali do štarta, kjer smo prišli ravno v času odštevanja. Začelo se je precej gužvasto in ker na roki nisem imela ure (ker v dežju itq štrajka), sem si ga vzela na izy. Najprej prehitim vse tiste, ki se gužvajo v skupinah. Po 3 ali 4 km se situacija malce skulira in pičimo dalje. Vročine ni, temperature so prave, vzdušje boljše kot kdajkoli. Dež je spucal vse mevže. Hitro je minila tale 10ka, malce drugačna, a fenomenalna! Potem je šlo: čevapi, avto, domov, pančkat in sledila je super lazy nedelja :)

Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža