Moj dragi karite

V nasi lokalni biotrgovini sem zadnjic naletela na akcijo naravne kozmetike Zoya goes pretty. Ful dobro ime kajne? 
No Zoya goes pretty so izdelki iz nerafiniranega karitejevega masla, ki je meni zelo ljubo, ze sam vonj mi je krasen, ucinek na moji kozi pa se toliko bolj. Moji kozi karite zelo odgovarja, mogoce je malo manj primerno za tiste z mastno kozo. Izdelke lahko uporabite tako za telo kot obraz. Imajo pa tudi mesanice kariteja in vrtnice pa s sivko, arganom ali pa kokosom. Glavna sestavina je vedno karite, kateremu pa z rahlim topljenjem pod 40stopinj primesajo doloceno ucinkovino, tako da se ohranijo vse zdravilne sestavine. Jaz sem nad maslom navdusena. Trenutno imam navadni karite, ki je sicer bolj trd, ampak se na kozi takoj stopi, imam pa v planu kupiti tisto s kokosom, ki spodbuja tudi naravo porjavelost. Ne pozabimo tudi na vonj, karibi :) Koza se po nanosu sicer posveti, ampak se zelo hitro vpije in kozo nahrani. 
Vsi izdelki pa so licno zapakairani, embalaza je taka kot ime, pretty. Vec si lahko precitate tudi na zoyagoespretty.com spletni strani. 







Comments

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža