Motivation Style

Zagovarjam, da je velik del motivacije pri športanju vezan na dobro počutje na oblačila v katerih se rekreiraš. Včasih prideš do točke, ko bi se rad ali nagradil ali pa dodatno motiviral pri doseganju svojega cilja. Ženske večkrat takrat posežemo po zelo znani metodi, nakupovanju. Sama sem si ponavadi v začetku tekaške sezone, vedno kupila nove superge. Nova sezona, nove superge. Med sezono pa potem po potrebi kako majčko in pajkice. Na razprodajah. Par let nazaj, ko se je tekaški svet šele razvijal, še pred masovno tekaško in kolesarsko obcesijo, se spomnim, da so bila na voljo v večini vedno samo črna oblačila. Črne pajkice pa kakšna barvna majca. Zelo dolgočasno. Moja metoda motiviranja je zato temeljila na tem, da sem šla na izlet v obmejna mesta in si kupila kakšen šik barven kos, če se da limited edition. Ker pač takih pri nas ni. To mi je vedno dalo piko na i. No sedaj so tudi slovenske trgovine doživele barvni preporod in ni lepšega kot videti vse tiste pisane tekače, ki se prebujajo po zimskem času.
Ker trenutno moji sklepi še niso zdravi, si zadnje čase ne kupujem več športnih oblačil. Denar namenim mogoče kakšnemu kosu za pohodništvo. Še vedno pa rada pobrskam za kakšnimi to-have kosi. Naprimer tele pajkice spodaj bi z veseljem kazala med tekaškimi podvigi, počepi, planki in podobno. Ne glede na to, da bi moj obraz bil podobno rdeč in pisan. Ampak, ker so od Nika in stanejo 100€, sredstva pa ne opravičujejo cilja, bodo ostala na wish listi. Stare pajkice so več kot dobre za strašenje po gozdu. Za ta denar pa si bom kupila nove nizke pohodne čevlje. Letos spet spuščam tekaško sezno, mogoče nekoč spet.
Upam, da imate tudi vi kakšen kos trening oblačil, ki vas navdahne z dodatno energijo. Sicer pa zakaj ne bi poudarili naših mišic, če že zanje delamo.
Look good, feel good!




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža