Paletke


Senčila za oči so za punce ponavadi pravi magnet. Najraje uporabljam paletke, ki jih nikoli ni preveč. Sedaj se moram že malce opomniti, da tega pa res ne rabim. Ampak barve...čeprav za vsakdanji mejkap največkrat uporabljam naravni bolj natur look, me velikokrat premamijo barve. Ni pa čisto vsaka senčka top. Predstavila vam bom mojo top izbiro.
Za vsakdanji look največkrat uporabljam Lilylolo mineralna senčila. Imajo odlično pigmentiranost. Lahko jih izbereš raztresene ali v kamnu. Obstaja tudi paletka, te še nisem probala. Najraje imam raztresene. Za njih porabim tudi najmanj časa, ker uporabim samo eno barvo. Malce potreseš po pokrovčku, pomešaš s čopičom, da se mineralčki primejo na ščetine in naneseš. Ne drobijo se in se odlično primejo veke. Od Lilylolo uporabljam tudi puder in zaključni puder ter rdečila. Res so top.



Druga izbira so Sleek paletke. Ponavadi jih naročim na Licila.si. So super za vsakdan. Odlično pigmentirana, se fajn blendajo in me še niso razočarala. Mislim da imam tri. Moja tedenska stalnica. Vsa senčila nanašam s čopičem. Se ne drobijo preveč in barve so res lepe. Najbolj sovražim, da imam več senčil na licih kot vekah. Tega tu ni. Sleek se zelo dobro obnese za svojo ceno.


Zadnjič sem kupila cenejšo Catrice Absolute Rose paletko. Nežne barve, primerne za pomlad. Nisem še uporabljala Catrice izdelkov. Sprva sem bila res razpočarana. Slaba pigmentiranost, drobljenje, res škoda. Nato sem probala s primerjem na vekah. Barve so zasijale in senčke so se odlično obnesle za svojih cca 6€. Torej s primerjom je vse lažje in boljše.





Seveda imam vsega preveč, to si govorim že sama. Ampak mogoče so ličila včasih moja šibka točka. Rada prebiram kakšne recenzije izdelkov, ki jih potem tudi sama kupim. Najboljša kombinacija je poceni in dobro. Sama pa dam raje malo več, da je boljše. Prisegam sicer na bolj natur look. In ličila so orodje, da lahko vse skupaj malce poudariš. Malče rdečila ali bronzerja na zagorelo polt pa je že čisto drug look a ne.
No na moji wish listi pa je...Lancome spring edition. Ta je res dražja od povprečja in me res zanima če je res tako dobra. Na desni strani skriva še 3 modre senčke, ki te kar odpeljejo. Vrjetno bo kar ostala na WL, but a girl can dream.




Še ena pa je Zoeva paletka (spodaj smokey eyes), ki jo tudi precej hvalijo. To bom vrjetno naročila. Ampak ne še sedaj, imam še zaloge :)



To je moje skromno mnenje. Za vikend sem po večini brez senčil, uporabljam jih predvsem v službi ali večernih izhodih. Včasih me kak izdelek res prevzame, velikokrat pa sem ostala že z dolgim nosom. Tako, da sedaj malce prespim preden kaj kupim. Najprej bo treba narediti en spring cleaning tudi v predalu z ličili. Lep dan moje dame!


Comments

  1. Zoevo si tudi jaz ogledujem, imam naturally yours pa bi imela še 3 haha :)

    Ampak počasi, je bolj sladko dobiti stvar ko je dlje časa čakaš :)

    ReplyDelete
  2. Ja, ko želja še raste :) pa Zoeva ma še tiste lepe čopiče. <3

    ReplyDelete
  3. Meni je drugače Catrice super firma ampak mi tale paletka Absolute Rose nekako ne odgovarja, ne vem barve ni sploh niso pigmentirane ter mogoče presvetle zame, hjah kaj pa vem ostale paletke, laki, šminke itd. mi je pa super!

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Ja sj meni je bla tud sprva blah, res. Probam pa s primerjom in pride ful dobr. Zanimivo.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sankaška reportaža